ВИХОВУЄМО СПРАВЖНІХ ЛІДЕРІВ!!!

Комунальний заклад"Ліцей№4"Обрій"Світловодської міської ради"

27500 Світловодськ, Героїв України 56

ВИХОВУЄМО СПРАВЖНІХ ЛІДЕРІВ!!!

Комунальний заклад"Ліцей№4"Обрій"Світловодської міської ради"

27500 Світловодськ, Героїв України 56

Безпечне освітнє середовищє

Illustration

Протидія Булінгу

План заходів з протидії булінгуАлгоритм дій при виявленні випадків булінгу1. Заява2. Наказ про створення комісії3. Протокол з рішенням4. Заходи реагування5. Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждалим від булінгу.6. Інформування органів поліції, ССД.
Алгоритм реагування в закладі освіти на випадки домашнього насильстваВідповідно до статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 7 грудня 2017 року, Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статті затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 №658 (п.39-41), на виконання наказу МОН України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами» від 02.10.2018 №1047, наказу ТВО від 30.10.2018 №428р «Про заходи щодо протидії домашньому насильству». Попередні заходи:1. Визначення уповноваженої особи, з працівників закладу освіти для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб.2. Інформаційно-просвітницькі, виховні заходи із учасниками освітнього процесу з питань запобігання та протидії насильству.3. Інформація на стендах, сайтах закладів освіти про уповноважену особу закладу, контактні телефони організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства (поліція – 102, Національна дитяча «гаряча лінія» - 0-800-500-333, Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству -116-123, 0-800-500-225 та 116-111)У разі виявлення фактів насильстваКрок 1. Організація соціально-психологічного супроводу постраждалого, надання медичної допомоги (у разі потреби). Дотримання принципу конфіденційності.Крок 2. Протягом доби за допомогою телефонного зв’язку, електронної пошти інформувати уповноважений підрозділ органу Національної поліції, службу у справах дітей, територіальний відділ освіти.Крок 3. Фіксування необхідної інформації в журналі реєстрації фактів виявлення (звернення) про вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі (закладу освіти) за формою згідно з додатком 3 Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статті затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 №658.Крок 4. Організація корекційної роботи психологічної служби, соціально-педагогічний супровід з жертвою та її кривдником.





Правила поведінки для учнів ліцею

1. Загальні правила поведінки учнів
1.1. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і охайний. При вході у школу дотримується правил ввічливості, залишає верхній одяг у гардеробі, прямує до місця проведення уроку.
1.2. Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.
1.3. Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред’явити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.
1.4. Учень школи приносить необхідні навчальні приладдя, книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.
1.5. Учень школи проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
1.6. Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
1.7. Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.
1.8.Учнідотримуються правил техніки безпеки як підчас уроків так і під час перерв.
1.9. Забороняється користуватися мобільними телефонами під час навчально-виховного процесу.
2. Поведінка на заняттях
2.1. При вході педагога в клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.
2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно пред’явити щоденник. Будь-які записи в щоденниках учнями повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.
2.3. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.
2.4. Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право покинути клас.
3.Поведінка до початку уроку, на перервах і після закінчення занять
3.1. До початку уроку учень повинен:
прибути до кабінету до першого дзвінка, увійти до класу тільки в присутності вчителя і підготуватися до уроку.
3.2.Під час перерви учні зобов’язані:
навести чистоту та порядок на своєму робочому місці;
вийти з класу;
рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони;
підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням;
допомагати підготувати клас на прохання вчителя до наступного уроку;
у разі спізнення на урок постукати в двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попросити сісти на місце.
3.3. Під час перерви учням забороняється:
бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор;
штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми;
вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим;
палити в будівлі і на території школи.
4. Правила поведінки учнів у їдальні
4.1. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.
4.2. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.
4.3. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні
4.4. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.
4.5. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.
4.6. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.
4.7. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
4.8. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.

Made with